Ovo je lajkovalo 40.000 ljudi?!

Evo inostranog primera onoga na šta sam pokušao da ukažem u prethodnom postu Kapirate li Facebook like!
Unapred se izvinjavam svima, a pre svega osvedočenim ljubiteljima životinja zbog jezive fotografije. Autor je bez sumnje imao dobru nameru da na ovako brutalan način ukaže na nasilje nad životinjama, o čemu se može diskutovati ali verujem da je efektno i itekako tera na razmišljanje...



Međutim, ono što je, bar meni, predstavljalo dodatni šok je činjenica da ta fotografija na Facebooku u trenutku objavljivanja ovog postam pored preko 40.000 komentara, ima i gotovo isto toliko lajkova... 39.892 lajka?!
Šta su oni koji su je lajkovali hteli time da kažu, procenite sami...

Comments

  1. Ja volim životinje i svaki put kad vidim ovakvo nešto dođe mi da ogulim kožu onom tko je to učinio. u ovakvim situacijama imam više srca za životinje nego za čovjeka. takav čovjek može slobodno sutra krepat kaj se mene tiče!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam šta da dodam, Ana... potpisujem!

      Delete

Post a Comment

Vaše mišljenje i potencijalna diskusija čitalaca je dragoceno za što bolje razvijanje zadate teme i ukazivanje na aspekte koji su u prvi mah možda promakli autoru...
Naravno, pristojnost i kulturno ophođenje prema drugima u komentarima se, nadam se, podrazumeva...

Popular posts from this blog

Vučić je, nažalost, novi kalif umesto kalifa, pomirite se s tim!

Test za trudnoću, u nevreme...

Dobar savet Balaševića vredi